2015. május 20., szerda

Komonóim

Vártam is meg nem is ezt a részt. Rémesen nézett ki a tárolórészem a padláson. Lefotóztam, de azért félve merem megmutatni:



Esélytelen volt bármit is a helyére tenni, oda tettem az újabb holmikat, ahova tudtam. Igazából a legnagyobb probléma az volt, hogy nem volt logika a rendszerben. Eredetileg mindennek volt helye, de tulajdonképpen az rossz hely volt.
Egy szép napon, amikor a két nagy nagyszülőknél volt, a kicsi meg aludt, nekiláttam. Elővettem négy nagyobb ikeás dobozt, annak a négy csoportnak, amiből a legtöbb volt: irodaszerek és mindenféle papíros cuccok, konyhai eszközök, dekorációs (karácsonyi, húsvéti, stb.) holmik, végül varróholmik. Aztán ami a kezem ügyébe akadt, tettem a helyére. A nagy, formátlan, főleg lakberendezési holmikat pedig beletettem egy nagy dobozba. Nem több-be, mert kellenek a határok.
Ami még nálam mumus volt, azok az ajándéktasakok. Eddig egy nagy csúnya ajándéktasakba tettem őket, de rendszeresen szétesett, a tartó elszakadt, szörnyű volt. Most fogtam magam, és beletettem az előbbi nagy dobozba.
Az egész nem tartott olyan sokáig, mint ahogy én gondoltam. Ráadásul alig tudtam kidobni valamit. Sokat szoktam szelektálni, itt a rendszerrel volt gond. A rend pedig azóta is tart, és könnyebben megtalálok bármit! :)
Ilyen lett:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése