2016. január 4., hétfő

Új év, új kezdet?

Az év vége nagyon kaotikusra sikerült. A november két bárányhimlővel, konmari szempontjából pedig egerekkel a padláson (ami nálunk inkább tetőtér, sok-sok holmival). Hirtelenjében újabb holmikat raktam ki, aztán jött az advent, karácsony, meg egyre hidegebb lett fent is, egy szó, mint száz, lusta módon elakadtam. De most! Újra oviban a csapat, a padlás felújítása is bármikor elkezdődhet, úgyhogy újult erővel folytatom/újrakezdem. Még mindig a tárolási módszereimmel vagyok elégedetlen - de az is lehet, hogy szimplán lusta vagyok elpakolni, amit felviszek. Azt reméltem, néhány dolgot sikerül egy-egy dobozba szorítanom, de pl. a ruháimat folyamatosan félre kell tennem, mert növi ki a kismama pocakom.
Rengeteg feladat vár rám:
-játékok szelektálása (családsegítőbe, ha lehet)
-könyveket szétosztani
-ruhákat elpakolni (valami normális rendszer kéne)
-és körülnézni, hogy mit lehetne még kidobni?

Igyekszem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése