2016. február 17., szerda

Minimalizmus?

Nem tudom, más hogy van vele, de mivel nálunk egyre több a gyerek, egyre nagyobb igényem van az egyszerűségre (és a nyugalomra, ó...). Éreztem én, hogy agyonnyomnak a tárgyak, és erre kiváló segítséget kaptam a KonMari-könyvtől. Egyre jobban haladok, ha másként nem, hát fejben. Talán más is, aki ezt szívügyének tekinti, belefut a mostanság divatos új "életmódba", a minimalizmusba. Jó pár könyv jelenik meg ebben a témában is, és ahogy nézegettem ezeket az interneten, rábukkantam egy szimpatikus magyar blogra: http://minimalistavagyok.cafeblog.hu/
Azt hiszem, sok az átfedés a két módszer között, így élvezettel olvastam, hogyan valósítja meg sokunk álmát, és képes új életet kezdeni megszabadulva a felesleges tárgyaktól. Sok elgondolkodtató írást olvashatunk, ami segít túllendülni a berögzült szokásainkon, vagy új fényt vet a hozzáállásunkra, segít más megközelítést találnunk az újrakezdéshez.
Szeretettel ajánlom másoknak is, és kíváncsian várom az új bejegyzéseket (habár, lehet erről újra és újra írni?).

Forrás: pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése