2016. június 22., szerda

Hogyan tárolom a gyerekrajzokat?

Azt kell hogy mondjam, igazán kreatív gyerekeim vannak. A nagylány csak úgy ontja magából a remekműveket, és most már a kisebbek is kezdik utolérni. Természetesen én is végig mentem a ranglétrán, hogy hova tegyem a rajzokat. Azt hozzá kell tenni, hogy mindig szelektáltam, megtartottam azokat, amikhez tényleg kapcsolódik emlék, szóval nem az összes kriksz-krakszot. A szkennelés nem az én esetem, és úgy sincs szkennerünk. :D
Tehát amíg kevés volt, elég volt egy egyszerű mappa. Aztán egy szélesebb gumis mappa. Utána pedig elvesztettem a fonalat. :) Próbálkoztam gyűrűs mappával is - de be kellett látnom, hogy nem fogok mindig mindent azonnal fóliába tenni. Az egyik kedvenc blogomat böngészve viszont beugrott a megoldás (nem tudom, miért, mert ott nem is ezt használják): egy egyszerű irattartó papucs! Az Ikea FJäLLA irattartóját választottam, mert elég merev, van rajta címke és fogantyú is. A rajzok hol fóliában vannak, hol nem, ez változó. Egyelőre bevált ez a módszer, és nagyon remélem, hogy a továbbiakban is így marad, különben megint törhetem a fejem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése