2015. október 8., csütörtök

Tárolás 1.: Előszoba

Úgy gondoltam, helyiségenként haladok, alaposan átnézem, összeszedem a gondolataimat és egyébként biztos vagyok benne, hogy még fogok kidobálni..
Segítségemre van egy másik könyv: Barty Phillips Kis lakás nagy kényelem című munkája, amit majd később részletesen bemutatok.
Nos, akkor, az előszoba. Ugye ha hazaérünk, nem egy lehangoló rumliba szeretnénk becsöppeni? Nekem fontos, hogy legyen világos, szellős, barátságos hely. (Igazából a többi szoba is.) A fenti könyvből idézek: "... a látogatók itt szerzik az első benyomást otthonunkról, úgyhogy érdemes a lehető legvilágosabb és legbarátságosabb hellyé varázsolni."
Próbáltam keresgélni a pinteresten jó ötletekért:





 Ezeknél elég normálisan le lehet pakolni, és a stylist is próbált viszonylag földhözragadt lenni..

Mi is kell elférjen?
-kabátok
-cipők
-papucsok
-sapkák
-sálak
-kesztyűk
-esernyők
-kulcsok, apróságok

Igazából arra törekszem, hogy ide nem való holmik ne kerüljenek be, mert így alakul ki a káosz.
Mi még itt tartjuk a játszótéri játékokat, babakocsi esővédőket, amiket egy olyan zsákban rejtünk el, amit egy leértékelt ikea fotelhuzatból "varrtam". Magyarul varrtam rá akasztót, így nem a földön foglalja a helyet. (Sajnos a fás kosár igen, de ez szezonális helyzet.)
A kendőimet, sáljaimat Tchibo-s lyukas vállfában tartom, nekem bevált.
A gyerek apróságokat (sapka, kesztyű, sál) ikeás játéktárolóban tartjuk: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/20215764/

A rendre, tisztaságra nálunk különösen oda kell(ene) figyelni, mert átjáró a szobák között, tehát nem olyan, hogy lepakolunk, és másnapig felé sem nézünk.
Szeretnék valami kedves díszt is, de ezt alaposan meg kell fontolnom, mert nem nagyon szeretek szöget ütni a falba. A falimécses/koszorú/kép verziókon gondolkodom. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése